مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن

مشخصه های تبلیغات موبایلی و عوامل موثر برای استفاده از آن

کلمات کلیدی :

تعاريف تبليغات موبايلي
تاریخچه تبليغات در ايران
تحقیق در مورد تبليغات موبايلي
خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي
عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل
آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن
عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل

رفتن به سایت اصلی

تعریف لاسول  در کتاب”فنون تبلیغات در جنگ جهانی” تبلیغات منحصرا به کنترل عقیده با نمادهای مهم نظیر گزارش ها، شایعات تصاویر و دیگر اشکال ارتباط جمعی میپردازد. هر گونه ارایه وعرضه کالاها یا خدمات که یک واحد تبلیغاتی،فرد یا موسسه مشخص انجام دهد که مستلزم پرداخت هزینه باشد. تبلیغات از نظر تکنیکی عبارت است از هر نوع معرفی غیر شخصی وترویج ایده ها،کالا ویا خدمات در مقابل پول که یک فرد یا موسسه مشخصی آن را انجام می دهد.(کاتلر و آرمسترانگ ،1388،ص 608 ). تبليغات موبايلي هر شكل از بازاريابي، تبليغات يا ترفيع و فروش ،كه مشتريان را مورد هدف دارد واز طريق كانال موبايل اجرا گردد(Tsang, 2004, P: 67).

 

 

 

عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل

1)    توانایی ایجاد علامت تجاری: براساس تحقیقات انجام گرفته بر اینترنت، این نتیجه حاصل شده است که تعامل یک عامل اصلی در ایجاد نگرش در استفاده کنندگان است.

 

2)    توانایی بازاریابی بر مبنای هر منطقه- این نوع بازاریابی توانایی ایجاد اشکال جدیدی از خدمات مانند پیش بینی وضع هوا در هر محل، راهنمای رستورآن ها، نقشه هتل ها و موارد مشابه را دارد که به عنوان روش هایی از ارتباطات دوستانه با مشتریان شناخته می شوند. 

 

3)    عوامل مرتبط با امنیت-بر مبنای مشاهده ها، نفوذ موبایل در اکثر کشورهای توسعه یافته در حال رشد است.

 

4)    توانایی محیط فن آوري برای تسهیل فرایند تبلیغات پیام کوتاه- محیط فن آوري کشورها عامل مهمی در افزایش تعداد استفاده کنندگان از فن آوري های جدید است.  (Okazaki andTaylor, 2008 ,P: 6).

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
تبلیغات موبایلی    2

2-3-2) تاریخچه تبليغات در ايران    3

2-3-2-1) موسسات تبلیغاتی در ایران    4
2-3-2-2) رشد کانون های تبلیغاتی و تنوع روش های تبلیغاتی    5
2-3-2-3) موسسات تبلیغاتی پس از انقلاب اسلامی    7
2-3-3) آمیخته بازاريابي و تعيين جايگاه تبليغات    8
شکل 2-5 ) آمیخته بازاريابي وتعيين جايگاه تبليغات درآن (محمديان ،1388،ص 51 )    9
2-3-4) تبليغات موبايلي    9

برخي از تعاريف تبليغات موبايلي عبارت است از:    10

2-3-4-1) فعالیت های تبلیغات موبايلي    12
2-3-5) كانال هاي تبلیغات موبایلي    14
1.    کانال های تبلیغاتی آفلاین:    15
2.    تبلیغات موبایلی آنلاین    17
2-3-6) ویژگی های تبلیغات موبایلی    19
•    سودمندی ادراک شده    19
•    سهولت استفاده ادراک شده    21
•    شرایط تسهیلی    21
2-3-7) تاریخچه پیشرفت سرویس پیام کوتاه    22
2-3-8) انواع پيام كوتاه و پيام چند رسانه اي تبلیغاتی    24
2-3-8-1) نقاط قوت و ضعف پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    25
2-3-8-2) مزایای پيام كوتاه به عنوان ابزار تبلیغاتی    25
2-3-8-3) معایب پيام كوتاه به عنوان ابزار تبليغي    27
2-3-9)  خصوصیات موبايل به عنوان ابزار  تبليغاتي    29

2-3-10) عوامل موثر برای استفاده از تبلیغات موبایل    31

4 عامل عمده بر شرکت ها برای استفاده از تبلیغات موبایل اثر دارند که شامل موارد زیر است:    31

2-3-11) عوامل تاثیرگذار بر افراد برای استفاده از تبلیغات موبایل    32

بخش چهارم: پیشینه تحقیق    35
مطالعات خارج از کشور:    35
مطالعات داخل کشور:    39
منابع و مآخذ    41
منابع لاتین:    43

پیدایش و پیشینه ادبیات کودک در مصر و بررسی آثار پیشگامان این عرصه

پیدایش و پیشینه ادبیات کودک در مصر و بررسی آثار پیشگامان این عرصه کلمات کلیدی : پایان نامه ادبیات کودک شعر کودکان در کشور مصر نمایش کودکانه در کشور مصر پایان نامه ادبیات کودک در مصر پایان…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی 68 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی 68 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی مبانی نظری مهارت های اجتماعی پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی پیشینه داخلی مهارت های…

خلاصه کتاب تصمیمات و سیاست های تقسیم سود

خلاصه کتاب تصمیمات و سیاست های تقسیم سود خلاصه کتاب تصمیمات و سیاست های تقسیم سود  رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب تصمیمات و سیاست های تقسیم سود  به تعداد 20 صفحه pdf مناسب جمعبندی…

پاورپوینت بررسی مقررات مشترک ناظر به تعهدات بایع و مشتری در کنوانسیون بیع بین المللی کالا 1980

پاورپوینت بررسی مقررات مشترک ناظر به تعهدات بایع و مشتری در کنوانسیون بیع بین المللی کالا 1980 کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی مقررات مشترک ناظر به تعهدات بایع و مشتری در کنوانسیون بیع بین المللی…

پاورپوینت معیار های پذیرش مجله در ISI

پاورپوینت معیار های پذیرش مجله در ISI دانلود پاورپوینت معیار های پذیرش مجله در ISI پاورپوینت پذیرش مجله در ISI پاورپوینت چگونگی پذیرش مجله در ISI دانلود آموزش انتشار مجله در ISI رفتن به سايت…

دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی دانش، تعریف و ویژگی های آن

دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی دانش، تعریف و ویژگی های آن پاورپوینت مفاهیم دانش پاورپوینت آماده مفاهیم اساسی دانش دانلود پاورپوینت مفاهیم اصلی دانش و ویژگی های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم اساسی…

پاورپوینت کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت از دکتر علی رضاییان

پاورپوینت کتاب سیستم های اطلاعات مدیریت از دکتر علی رضاییان پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت پروژه پاورپوینت جزوه سیستم های اطلاعات مدیریت پاورپوینت سیستم اطلاعات مدیریت دکتر رضاییان رفتن…

پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از کریم زادگان مقدم

پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از کریم زادگان مقدم پاورپوینت اصول کامپیوتر پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر پاورپوینت کتاب اصول کامپیوتر 2 از کریم زادگان پاورپوینت اصول کامپیوتر 2 کریم زادگان رفتن به سايت اصلي دانلود…

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری 60 صفحه

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه فکری 60 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سرمایه فکری مبانی نظری سرمایه فکری پیشینه تحقیق سرمایه فکری پیشینه داخلی سرمایه فکری پیشینه خارجی سرمایه فکری…

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در…